Kontakta Oss

Chatta

call-center-girl

Vittnesmål

Hej, Nu är vi hemma i kylan trött Sverige. Ville bara tacka dig för din tjänst och din snabba korrespondens. Det uppskattas, som kyla spår vi har spelat både tufft men framför allt bra och roligt. som jag sa, Tack för din hjälp!

Sincerely Lucas

Hej och tack ordnade en fantastisk semester för oss i Florida!

Clas

Vi vill tacka dig för mycket tid

Thank you again -Zibi

Web Developer, Link

Tack s för all hjälp. Vi vill boka nästa år allredy vet, så boka / reservera vecka 44 från 23 oktober till 1 november på samma svit. Vi är mer än nöjda med allt. Tack igen!

Mike

Product Manager

Tack och uppskattar ert engagemang. Allt annat har arbetat mycket och hotellet i Miami utmärkt. Tack igen för detta verkligen uppskattat.

Michell

Självklart var vi super glad efter sista och enda rekommenderade dig till människor som kommer på golf och kryssningar !! Vi får två stycken som går tillbaka 🙂

Valentina

Jag kommer att lämna på morgonen. Jag har haft min vistelse på din villa. Tina, var stor incheckning mig, visar mig hur TV: ns arbetade hon fick mig att känna sig hemma. Hon hade blommor på borden, jordgubbar och choklad. Hon rörde upp rengöring är hon gjorde min familj känner sig hemma.

Jason

Jag kommer att vara nere i Tampa området igen nästa år arbetar runt samma tid. Jag skulle vilja få denna villa igen, det kommer att vara ca samma datum. Jag kommer att hålla er informerade.

Sincerely Tove

Hej Hanna, nu kommer vi hem från en grundligt härlig resa! Det har fungerat bra med allt. Det var en härlig lägenhet, återvänder mer än gärna! Tack för hjälpen, och tack ordnade så bra resa !!

Linn & Martin

Hej Everone! Tack för att vi fick hyra med dig och alla bra tips när vi träffades! Vi gillade i Palm Beach, men tester gärna Miami nästa gång när jag sett på vår resa där, verkar det lugnare där nuförtiden än det var för 20 år sedan när jag var där senast. När det gäller golfbanor, så var Florida klubben mycket trevligt att börja med men vi gillade också den andra. Bland annat greenerna på Champion var mycket bra! Shoppingen var också perfekt. New Palm Beach utlopp var fräsch o fin men också o Garden City Place var bra. Christophers kök, vi var ju verkligen älskar io saknar en hel del !! Skulle ha varit perfekt om det var med oss ​​i Skanör / Falsterbo !! Många fler restauranger, kunde vi inte förutom Cheesecake (minns inte exakt vad det hette) där vi bara åt en gigantisk sallad! Vi började redan våra fem dagar i New York med näringsrik mat och vågen visade 2,5 kg ner för oss båda, så på det sättet är det fortfarande här hemma. 10 kg före stranden 2014 bort (Linn) !! Tack New York o Florida för det! Önskar er en glad påsk! Vi ses vid nästa turné till Florida!

Family Lidberg

Väl hemma i kyliga Sverige för att ta bort en önskan att återvända till Miami, vi alla vill tacka er för en härlig vecka. Utmärkt boende och fina linjer, allt sett 100%! Nästa gång vi åker till Florida igen kommer vi att höra av oss!

Golf Wishes

Jag tror att vi lämnade huset som det var när vi kom!

Staffan

Hej Hanna, jag vill tacka för den stora golf veckan hade vi i Tama området Saddle som utgångspunkt. Allt fungerade mycket bra, tidsbokning, logi och allt det andra. Det enda problemet var vår dag vid Crescent Oaks där vi bara kunde spela halva kursen på grund av kraftiga regn och starka åskväder. Alla i gänget var också mycket nöjd med veckan

Kit

Nu är vi lämnar i morgon klockan 11.00 för att gå tillbaka till Sverige.

Fred

Vi har inte använt grillar och jacuzzin. Ingen tid för det eftersom vi spelade golf nästan varje dag.

Happy holidays! -Pia

Vi vill tacka er för en mycket trevlig vistelse och hoppas att få tillbaka en annan år

Jason

Hej! Wentworth var stor, varierad och inte alls så svårt som jag minns det. Mycket prisvärd, med bra pub, ok butik fina omklädningsrum och mycket vänlig service!

Brian

Tack, Hanna 🙂 Jag har rest med dig innan och jag är verkligen glad, så jag kommer säkert återkomma till dig 🙂

Juliane

Tack så mycket. Vi älskar din egendom och ser fram emot en rolig vecka! Tack för din gästfrihet.

Steve

Hej! Vi hade en helt fantastisk tid, Golfbanorna, hus och området var utmärkt. Tack för alla era ansträngningar och rekommendationer, smutsiga hundar barer kommer att bli svårt att glömma !! Vi diskuterade Palm Beach, Kalifornien som vår nästa plats, samma krav, men ett mindre hus för att rymma 12 personer som spelar det bästa tillvägagångs inklusive Pebble Beach, så jag kommer att vara i kontakt och använda ditt företag igen för vår nästa resa. Låt mig veta när våra insättning returneras.

liesbeth and co

Kära herrar, skulle bara vilja säga att vi har haft vår vistelse i lägenheten i Cannes. Platsen är mycket bra.

Thank you Anthony miles

Tack för allt under vår resa, var det helt fantastiskt! Jag hoppas att vi lämnade rummet i toppform. Vi letade att gå tillbaka i slutet av juli, med 5 personer, vi funderar på att boka så snart som möjligt.

-Tony Wormell

Jag hoppas att ni väl fått min textmeddelande i morse, bara för att vara säker, vi lämnade huset vid 10:00, vi hade en underbar tid där! Tack för allt!

-Annon

Fantastiska Ärligt talat en av de bästa semester hus jag någonsin har stannat. Jag kommer definitivt rekommendera amerikanska semesterbostäder vänner och jag kommer att använda er igen för min nästa semester.

Best regards - Magnus

Av Tony Wormell (moncton..newbrunswick..canada) vår senaste semester till flordia var fantastic..we kommer definitivt hyra igen

Best regards -Britt & Bo

Hej, Alla golfspel gjort och har varit utmärkt! Nu är det sol och bad i kraft innan vi går vidare till Cayman Island.

Best regards -Christian Schow

Vill bara meddela att vi är tillbaka hem efter vår framgångsrika amerikanska vistelse. Förutom Florida, var vi i Connecticut besökte släktingar både på vägen dit och vägen tillbaka. Vi är mycket glada och tack för ett bra boende som passar oss.

Jonny

Hej, vi hade en bra semester på Shelborne. Jag är säker på att vi kommer att komma tillbaka kanske redan nästa år. Tack.

Håkan

Skyview var en härlig slut på våra 18 rundor här i Florida. Ny erfarenhet med många positiva inslag. Vi kommer definitivt besöka Florida igen. Tack för den här gången, vi lämnar Tampa ca 07.00 i morgon. Var vill du ha lägenhetsnyckel? Vilken kod finns det i rutan om du vill att vi ska lägga den där? Ha en bra dag, vi ska hälsa hem att kalla Sverige?

Bob

hem igen och allt har gått bra. Tack för att åtgärda eventuella goda starttider på stora golfbanor. Vi är mycket nöjda med Mexiko.

Best regards Keda

Checkar ut klockan 6 på morgonen 1 kommer att vara ute på 09:00 Nice place haft vår resa

Wbr/Mikael w family

Tack för en bra värd och en super vecka !! Alla är super glad, vi rusade in en rikti galen vecka i Miami!

With Much Satisfaction -The Reed Family

Hej, är vi nu checkat ut från lägenheten. Tack det har varit en trevlig vistelse.

Sincerely -Björn G

Vi tyckte vår semester där i Florida, och ser foward att nästa gång. Vi uppskattar bidraget, och förstå om priser under helgdagar. Vi hoppas att nästa gång vi beslutar att komma tillbaka som vi har turen att få samma hus. Igen, vi har verkligen haft vår vistelse, och Julie och Greg var sooooo trevligt och lyhörda, och det gick en lång väg med oss, eftersom det var semester och de kunde ha ignorerat våra samtal — men de inte !!! !!

Sincerely -Francis

Alla bokningar har arbetat underverk. Vi flyger 20:00 på fredag. Kan vi stanna till 16:00 i rummet?

Best -Paula

Hej, det har varit stor. Vi kommer tillbaka igen nästa år vid samma tidpunkt. En hyllning till professionell hantering av debaclet med starttider på grund av förseningar av bagage. Tack för den här gången, se dig igen 🙂

Kära Nikki, bara några ord att säga tack för vår underbara vistelse. Tack för detaljer … Igår gick vi till stranden med cyklarna. Stor plan! Samma dag. Skulle du vara så vänlig att skicka mig bilder och information om de andra sviter samt? Vi kan komma tillbaka med resten av familjen och vänner.